Grąžinimas ir garantija

Prekių grąžinimas ir keitimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas apie tai pardavėją.


Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, originalioje, tvarkingoje nepažeistoje pakuotėje, tos pačios išvaizdos, kokios pirkėjas gavo. Prekėms su pažeista pakuote ir sugadintoms grąžinimas netaikomas. Jeigu grąžinamos prekės yra sugadintos, jei produktas buvo naudojamas kitais tikslais, UAB "Fileda"“ turi teisę atsisakyti pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus.


Prieš grąžindamas prekę, Pirkėjas praneša pardavėjui el. paštu el. paštu info@ismaniejizaislai.lt arba telefonu +370 679 17 477. Prekės įsigytos internetinėje parduotuvėje keitimas ar grąžinimas įmanomas tik grąžinant prekę atgal į sandėlį per kurjerį. Prieš kviečiant kurjerį būtina apie tai pranešti pardavėjui.
Jei grąžinamos kokybiškos prekės (ar dalis prekių) už šias prekes klientui grąžintinos sumos išskaičiuojamas 5 eur mokestis už transporto išlaidas.


Jei pirkėjas nesutinka su kompensacijos suma, jis turi teisę kreiptis į nepriklausomą ekspertą. Išlaidas moka ta šalis, kuri yra neteisi.


Pastebėjus gaminio trūkumą arba gavus ne tą prekę ir/ar su defektu, būtina pranešti el. paštu info@ismaniejizaislai.lt arba telefonu +370 679 17 477. Pranešimas turi būti pateiktas per nurodytą terminą 14 dienų kalendorinių. Prekė neturi būti sugadinta, grąžinama originalioje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekių grąžinimo išlaidas kompensuoja Pirkėjas. Pardavėjas, gavęs grąžintą prekę, per 7-14 darbo dienų, išskaičiavus transporto išlaidas į Pirkėjo banko sąskaitą perveda atitinkamą pinigų sumą. Pirkėjas, aptikęs neatitikimus, privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui. Jei Pirkėjas naudojasi preke po neatitikimo nustatymo, Pardavėjas negali patenkinti jo pretenzijos.